NUOLAIDOS VISIEMS SURENKAMIEMS BALDAMS!

GRĄŽINIMAI IR GARANTIJOS

  • Parduotuvės prekių trūkumai šalinami, kokybiškos prekės keičiamos/grąžinamos, nekokybiškos prekės keičiamos/grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
  • Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti sutarties ir grąžinti gautas (atsiimtas) prekes, dovanas – per Pirkimo-Pardavimo Taisyklėse 7.4 punkte nurodytą laikotarpį. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, turi teisę pranešti Pardavėjui žodžiu arba raštu apie savo norą atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes su dovanomis Pardavėjui bei susigrąžinti sumokėtus pinigus, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
  • Nekokybiškas prekes galima grąžinti jei trūkumai nustatyti per produkto tinkamumo vartoti terminą. Prekės ir Dovanos grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
  • Minėta sutarties atsisakymo ir prekių grąžinimo teisė netaikoma Sutartims dėl:
    • Pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms (pavyzdžiui, bet neapsiribojant, prekės su asmeniniais inicialais);
    • Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • Pirkėjui grąžinant/keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
  • Pirkėjo teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti kokybiškas prekes su dovanomis taikoma tik fiziniams asmenims ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo dienos, kaip ji yra apibrėžta Taisyklių 5 dalyje. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės perdavimo jam, atsisakyti sutarties ir grąžinti Prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ir per ilgesnį terminą (tokia informacija teikiama, pvz.: skelbiamo pasiūlymo sąlygose / taisyklėse, lojalumo programos taisyklėse).
  • Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir atsisakyti Sutarties, turi kreiptis į Pardavėją žodžiu arba atsiųsti Pardavėjui užpildytą laisvos formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
  • Prekės grąžinamos UAB „Reklamdariai“ nurodytu adresu.
  • Pirkėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pateikimo dienos grąžina arba perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes priimti įgaliotam asmeniui. Jeigu Pirkėjas Prekes išsiuntė per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pakeitimo dienos, laikoma, kad Pirkėjas prekes išsiuntė per nurodytą prekių grąžinimo terminą.
  • Grąžinant gautą ne tą prekę ir / ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis, arba grąžinti pinigus. Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, Pirkėjui negrąžinamos jo sumokėtos Pardavėjui prekių pristatymo išlaidos.
  • Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą (jos numerį), arba kitą Prekės pirkimą̨–pardavimą̨ iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą̨ (pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį.
  • Pardavėjas ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti Pirkėjui už Pirkėjo atsisakytas prekes sumokėtus pinigus į Pirkėjo sąskaitą. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui.
  • Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:
    • Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
    • Išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip numatyta Pirkimo-pardavimo taisyklių 7.8 punkte, Pirkėjas bus atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;
    • Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui;
    • Prekės kaina bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 7.8 punktu.
  • Pirkėjas visais atvejais turės teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato Lietuvos Respublikos teisės aktai. Grąžinimo taisyklės, nurodytos šioje 7 ar kitose Taisyklių dalyse nedaro jokios įtakos šių teisių egzistavimui.
  •